Vår nåværende administrerende direktør går av med pensjon innen utgangen av 2022, vi søker derfor hans etterfølger.


Arbeidsoppgaver:

  • Daglig ledelse av 21 dyktige medarbeidere
  • Personalledelse, inkl. HR, lønn, pensjon mm.
  • Økonomisk ledelse, kontroll, strategi- og forretningsutvikling
  • Seksjonering, og registrering av nye prosjekter
  • Ansvarlig for gjennomføring av møter som valgkomite, delegatmøter, styremøter
  • Utarbeide årsmelding for VBBL, VBBL Utbygging AS og VBBL Eiendomsselskap AS
  • Tilbudsarbeid for forretningsførsel 
  • Ansvarlig for VBBLs regnskap og budsjett

Kvalifikasjoner:

  • Ledererfaring - din lederstil er inkluderende, inspirerende og utviklende
  • Lederutdannelse
  • Høyere utdannelse, gjerne innen bygg og eiendom, relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
  • Kjennskap til eiendomsbransjen
  • Kunnskap om eiendomsmegling er en fordel
  • Grunnleggende kunnskap om et boligbyggelags oppbygging og virke
  • God regnskapsforståelse
  • Selvstendig bruker av IT-systemer
  • Meget gode ferdigheter i norsk, både skriftlig og muntlig
  • Dyktig innen møteledelse

Personlige egenskaper:

  • Du har gode lederegenskaper og evner å gi teamet en klar opplevelse av retning, inspirerer og koordinerer andre og holder teamet fokusert på målene
  • Du skaper en stabil og bekreftende atomsfære, støtter og oppmuntrer teamet når det oppstår problemer, er stødig og til å stole på
  • Du identifiserer og utnytter kommersielle muligheter, har en sterkt positiv effekt på forretningsmessig utvikling og fortjeneste
  • Du forstår raskt komplekse spørsmål og problemer og kommer opp med sunne og rasjonelle vurderinger
  • Du etterlever organisasjonens regler og prosedyrerer, utfører planer med engasjement og utholdenhet og oppnår kvalitetsmessig gode resultater
  • Du kommuniserer godt med ansatte, medlemmer, samarbeidspartnere, media og myndigheter 
  • Du er en god relasjonsbygger

    Les mer her