Vår nåværende administrerende direktør går av med pensjon innen utgangen av 2022, vi søker derfor hans etterfølger.
Arbeidsoppgaver:
- Daglig ledelse av 21 dyktige medarbeidere
- Personalledelse, inkl. HR, lønn, pensjon mm.
- Økonomisk ledelse, kontroll, strategi- og forretningsutvikling
- Seksjonering, og registrering av nye prosjekter
- Ansvarlig for gjennomføring av møter som valgkomite, delegatmøter, styremøter
- Utarbeide årsmelding for VBBL, VBBL Utbygging AS og VBBL Eiendomsselskap AS
- Tilbudsarbeid for forretningsførsel
- Ansvarlig for VBBLs regnskap og budsjett
Kvalifikasjoner:
- Ledererfaring - din lederstil er inkluderende, inspirerende og utviklende
- Lederutdannelse
- Høyere utdannelse, gjerne innen bygg og eiendom, relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
- Kjennskap til eiendomsbransjen
- Kunnskap om eiendomsmegling er en fordel
- Grunnleggende kunnskap om et boligbyggelags oppbygging og virke
- God regnskapsforståelse
- Selvstendig bruker av IT-systemer
- Meget gode ferdigheter i norsk, både skriftlig og muntlig
- Dyktig innen møteledelse
Personlige egenskaper:
- Du har gode lederegenskaper og evner å gi teamet en klar opplevelse av retning, inspirerer og koordinerer andre og holder teamet fokusert på målene
- Du skaper en stabil og bekreftende atomsfære, støtter og oppmuntrer teamet når det oppstår problemer, er stødig og til å stole på
- Du identifiserer og utnytter kommersielle muligheter, har en sterkt positiv effekt på forretningsmessig utvikling og fortjeneste
- Du forstår raskt komplekse spørsmål og problemer og kommer opp med sunne og rasjonelle vurderinger
- Du etterlever organisasjonens regler og prosedyrerer, utfører planer med engasjement og utholdenhet og oppnår kvalitetsmessig gode resultater
- Du kommuniserer godt med ansatte, medlemmer, samarbeidspartnere, media og myndigheter
- Du er en god relasjonsbygger
Les mer her